Sice není pátek, ale nechtěl jsem čekat

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Únor 5 15:28:19 CET 2007

Nevím, co se vám na tom nezdá. Elektrárna ve Chvaleticích takhle funguje
už dlouho. V těch rotačních hyperboloidech, ze kterých se kouří hoří
velké svíčky, a do nich jsou napojené dráty. Vzhledem k tomu, že
elektrárna vyrábí 3 fázové napětí, tak se kouří většinou ze 3 věží, a ta
čtvrtá, ze které se nekouří je nulák.

--
Aleš Filip