Odp: Články paralelně.

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Únor 5 14:19:05 CET 2007

V mojom digifotaku Sony je na zalohovanie casu + nastaveni maly
vstavany akumulator. Nabija sa z hlavnych clankov (2x AA) a ma vydrzat
zalohovat vyse tyzdna. Tipujem, ze toto riesenie zvolili preto, lebo
viecko hlavnych clankov je spolocne aj pre sachtu pamatovej karty (pri
vymene karty nie su spojene + a - poly clankov) a tiez hlavne clanky sa
standardne nenabijaju vo fotaku (je to mozne, ale standardne dodavaju
externu nabijacku). Takze fotak ostava bez napajania par hodin.

Ostatne zalohovaci akumulator sa pouziva kde-kade, kedysi napr. na
zakladnych doskach 286 - 486.

miro

--- Petr.Kuklinek@GUMOTEX.CZ wrote:

> Znam zarizeni v hodnote nekolika milionu /robot/ kde je resen problem
>
> ztraty
> dat pri vymene baterii takovýmto primitivním zpùsobem..
> Aby se nemusela delat vcelku komplikovana zaloha nekolika MB dat na
> disketu.
> Ovsem jde o zarizeni stare temer 15 roku.
> V dnesni dobe existuji pameti s odberem nejake mikroampery a
> kondenzatory
> o kapacite radove Farady pri rozumne velikosti a cene, takze resit to
>
> takovym zpusobem je nesmysl.
> I mene zrucny clovek urcite vymeni baterku do nekolika sekund.>

Cheap talk?
Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call rates.
http://voice.yahoo.com