Re: asm - násobení konstantou

stanfred 7009@seznam.cz
Pondělí Únor 5 12:19:26 CET 2007

Pouziti rutin z AN617 uz je moc velka matematika?

Stanislav Svoboda

----- Original Message -----
From: "CNCnet.info" <cncnet.info@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 05, 2007 11:43 AM
Subject: Re: asm - násobení konstantou

Marek Pavlu napsal(a):
> Zdravim,
>
> Kdepak tezka matematika, to jsou zakladni binární pocty:) a bez nich se
moc
> dobre vyjit neda:(.
>
> Ja jen upozornuji, ze w ma jen rozsah 0 - 255 a tak maximalnio cislo, aby
> vam nepretekl w registr je 4.
> Osobne bych vam doporucil zahodit 16F628 a v GMku pridat asi tak dvacku a
> misto 16f628 si koupit priste PIC18F1220.
>
> To same s asm, je dobre to umet, ale neni nezbytne nutne v tom psat:).
> Takoveto veci v C neresite a muzete okamzite pouzit promenne s 16 nebo 24
> [...]

Ale no taaak, chapal bych to v pripade ze budete pocitat nejake
odmocniny apod. z realnych cisel, ale zrovna kvuli takove blbosti jako
je nasobeni  60x?

Nicmene pokud je to nasobeni poctu pulzu za 1s kvuli tomu abych dostal
otacky za 1minutu tak proc slozite pocitat - staci si malinko pozmenit
casovou zakladnu a vynasobit to treba tema 64ma nebo 32ma!!!

--
RadekCX - http://www.cncnet.info