asm - násobení konstantou

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Únor 5 11:18:50 CET 2007

Zdravím,
  když už jsme u toho, tak to umí např. Motoroly 680x0, ale ty jsou holt
někde jinde než ten PIC. Akorát by se to muselo psát

  LSL.s #4,Dn

  kde .s by se nahradilo suffixem .B, .W nebo .L dle velikosti operandu
a Dn je obecný datový registr D0 - D7. Umí to i spousty jiných adresních
módů, kde např. i počet shiftů je v nějakém jiném registru. Jo, tyhle
CISC procesory, když si na ně někdo zvykne, těžko pak přechází na PIC :-).

           S pozdravem Pavel Troller