RE: asm - násobení konstantou

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Únor 5 10:52:19 CET 2007


Zdravim,

Kdepak tezka matematika, to jsou zakladni binární pocty:) a bez nich se moc
dobre vyjit neda:(.

Ja jen upozornuji, ze w ma jen rozsah 0 - 255 a tak maximalnio cislo, aby
vam nepretekl w registr je 4.
Osobne bych vam doporucil zahodit 16F628 a v GMku pridat asi tak dvacku a
misto 16f628 si koupit priste PIC18F1220.

To same s asm, je dobre to umet, ale neni nezbytne nutne v tom psat:).
Takoveto veci v C neresite a muzete okamzite pouzit promenne s 16 nebo 24
bity...

Navic optimalizaci zde uvedenou s bitovym posunem a odectem lze provest i v
C...

C lze ziskat od Microchipu zadarmo k MPLABu.

S pozdravem,
		Marek Pavlu


//  -----Original Message-----
//  From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]
//  On Behalf Of Cizek.Milan
//  Sent: Monday, February 05, 2007 10:16 AM
//  To: HW-news
//  Subject: RE: asm - násobení konstantou
//  
//  No ja si umim predstavit jen postupne pricitani, vsechno ostatni je
//  uz tezka matematika. :) Co je shiftle? Mysleno jako posun o bit?
//  
//  >  ------------ Původní zpráva ------------
//  >  Ted me donapadlo, ze to vlastne je puvodni W 6x shiftle minus
//  puvodni W 2x
//  >  shiftle. To by snad nemuselo byt tak slozite implementovat.
//  >
//  >  Jakub Serych
//  _______________________________________________
//  HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
//  Hw-list@list.hw.cz
//  http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list