Re: Tesla SM 261 - zapojení výstupu

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pondělí Únor 5 09:38:06 CET 2007

SP210 byl strašný bastl. Byl mono, já jsem měl verzi bez tiskárny. Měl
elektroniku z K10 (takový ten černý čtvercový) a tam kde měl být záznamový
přepínač, byly na drátech připojené destičky s analogovými multiplexery.
Udělal jsem si z něj stereo a hifi :-) Ty desky jsem tam dal dvě, místo
multiplexerů relátka, zlepšil jsem šum snímacích předzesilovačů, doplnil
dynamické řízení předmagnetizace, dodělal (ruční) přepínání typů pásků,
místo původního trafa tam mám toroid a z původních obvodů pro automatiku
.jsem udělal výstupy pro indikátory. Kdyby byly ještě kazety v módě tak se
ještě dneska budu chlubit jakej mám magneťák :-)))
Anděl

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 05, 2007 8:26 AM
Subject: RE: Tesla SM 261 - zapojení výstupu

A nebyl SM 261 nahodou takovy ten specialne upraveny k IQckum? Ten mel IMHO
konektor zapojeny jinak, protoze IQcko si ho po tom dratu samo ovladalo
(pauza). Navic mel signalovou cestu nejak upravenou, aby lepe vyhovovala
nahravanym datum, takze i ta uroven mohla byt prizpusobena potrebam IQcka.
Pamatuji si, ze pisnicky se na tom poslouchat nedaly.

Jakub Serych