OT: ebay.com - ako zaregistrovat

iko iko@kamarad.cz
Sobota Únor 3 16:17:06 CET 2007

zdravim,

ospravedlnujem sa za off topic, ale uz ma stve ebay.com. Snazim sa
zaregistrovat, ale nejak sa mi nedari. V zozname krajin v registracnom
okne chyba Slovensko. Tak "See all countries...", vsetko vyplnim, dam
Continue a stale na mna krici, ze nemam vyplnene polozky, alebo ze ZIP
nezodpoveda mestu, vzdy mi tam naspet hodi USA. Co robim zle?

Ked som skusil sa rakuskom ebay dat see all..., tak mi dal na vyber
kajiny vratane slovenska. Ja sa ale chcem registrovat na americkom ebay.

Poradte prosim...

diky, iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises