Články paralelně.

JD jirkonf@seznam.cz
Pátek Únor 2 14:06:32 CET 2007

   Mam take teplomer+hodiny z GM a je tam to same. Stejne je to udelane
i v drzaku pro externi baterie u minidisku od Sony (2 tuzkovky
paralelne) - ale protoze se mi tenhle zpusob moc nezda a obycejne
baterky nepouzivam (jen NiMH accu) tak tam dava vzdycky jenom jednu. On
je to docela zrout a bezne clanky by nejspis vzhledem k vnitrnimu odporu
vydrzely docela kratkou dobu. Ale proc je to tak u teplomeru se
spotrebou 0 0 nic...?

JDrozd