spektrak

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pátek Únor 2 12:11:51 CET 2007

Zdravím konféru.
Mám půjčený spektrák, konkrétně aeroflex.
A co mě zlobí, že z něj po sériové lince neumím vytáhnout obrázky spekter. Přečetl jsem dokumentaci, o přenosu souborů nikde ani tuk. Přitom adresář vnitřního disku se vypsat dá.

Zdá se že jediná možnost je placený soft, MIPLOT.

Komunikace na seriálu nějak odpovídá řízení po GPIB, asi je to standart. Třeba pošlu FA?;entr, vrátí mi počáteční frekvenci rozmítání.
Jen nevím jak se ten protokol jmenuje. Je to první laboratorní přístroj s GPIB který se mi dostal do ruky, tak se asi ptám naivně. Existuje nějaký příkaz jak dostat ven z přístroje soubory na tomto protokolu?
Dík, Lubor