papir v tiskarne hp2100 - melo byt DPS zehlickou :-(

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Únor 2 10:17:19 CET 2007

dekuji vsem, tiskarna je uz zachranena :-).
dps prenasecka/zehlicka se odklada :-(
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of x12253@gmail.com
Sent: Friday, February 02, 2007 9:54 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: papir v tiskarne hp2100 - melo byt DPS zehlickou :-(

Tato tlaciaren pouziva k posunu papiera gumickove pasove dopravniky
medzi fotovalcom a vystupnymi stlacacimi valcekmi (tie su pristupne
zozadu).
Ak papier v urcitom case neprejde od fotovalca za tie vystupne stlacacie
valce, tlaciaren hlasi JAM PAPER.
Pokial papier je uz za vystupnymy valcami tak sa da vyutiahnut tahanim
von (nesmie byt pokrceny!). Inak je seknuty na pasovych dopravnikoch
(viz obr.
Su tam 3). Tieto su pristupne zhora po rozobrati tlaciarne.

Navod na rozobratie:
Servisny manual: http://www.eserviceinfo.com/download.php?fileid=8752
(pozor! Su tam 4 casti!)