papir v tiskarne hp2100 - melo byt DPS zehlickou :-(

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 2 09:11:04 CET 2007

Máme v práci laserjet 2200 a když se tam zasekne papír, tak se na něj
dostaneme shora - odklopí se ten dekl vepředu pro ruční podávání
papíru, pak se odklopí dekl nahoru, vyndá se toner a pak už je tam ten
zaseklej papír. Je tam ještě takovej plíšek, na kterym je snad přímo
napsaný "pull to remove paper" nebo tak něco.

P.K.