Posunutie DC urovne pre AD prevodnik

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Únor 1 17:39:09 CET 2007

no ja si tiez myslim ze je to 3.5 +/-0.8. V datasheete ale stale operuju s cislami 1.6 a 3.2. Zatial sa mi nepodarilo dojst na to ako to sudruhovia z usa mysleli. Mam tam AD8138 a pripraveny vstup na posunutie Vcm, len zase podla datasheetu AD8138 som mal pocit ze nebude pracovat uplne optimalne. V kazdom pripade mi velmi promptne odpisali z AD ze mam pouzit ADA4938-1. Podla chybajucich informacii mam pocit ze je to uplne novy produkt, ktory prave testuju v labaku a na trhu bude nevedno kedy :-) Ma ale nizsi sum ako 1LSB co myslim nebol pripad AD8138.
Este to musim prepocitat, ale vyzera ze bude mozne prejst na AC vazbua informacia bude prenasana na 20MHz nosnej. Takze moj oblubeny transformator a este ziskam lepsie sumove paramtre lebo bude stacit nizsi zisk IF zosilnovaca.
b.