Aritma ... Re: Výroba DPS s folií z GESu

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Čtvrtek Únor 1 13:33:43 CET 2007

Ja jsem ji tady nabizel - plne funkcni Aritmu - dokonce tu lepsi a
presnejsi 516tku. Kreslil jsem na ni, ale pak jsem sehnal HP7475 a od te
doby kreslim radeji na nem.

Kupoval jsem ji za 2.500Kc - prodam ji za 1000Kc.

reakce kdyztak do mailu privatne.

RadekCX