male cerpadlo

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pondělí Prosinec 31 16:24:59 CET 2007

Dobry den,
ahoj Balu,
cerpadlo na ostrekovac zo skodovky som uspesne pouzil na polievanie
kvetin, vid
http://freenet-homepage.de/kaliciak/temp/IMG12980.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/temp/IMG12985.JPG

Treba sa s tym pohrat, aby to nedavalo moc vody (najst vhodnu rychlost a
cas polievania). Nevyhoda je, ze je to dost hlucne, ten motorcek z
ostrekovaca je treba pripevnit cez nejaky silentblok. Hadicky treba
cierne a nie priesvitne.

Richard Kaliciak