OT: Mikroplatby

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Prosinec 31 13:14:16 CET 2007

CP sna dnebude zas tak maly klient, aby dostala tu nejhorsi sazbu za akceptaci kreditek. Vzdyt kreditky bere kdejaky obchod, pravdou vsak je, ze platby pres internet mivaji vyrazne vyssi poplatek ze strany banky vzhledem k velmi vyoke mire rizika a zneuzivani online plateb bez nutnosti fyzicke pritomnosti karty.
Myslim, ze CP by mohla nabidnout bance ze by toto riziko akceptovala sama, vzhledem k tomu, ze je malo prabdepodobne zneuzivani ze zahranici a za dalsi, ze ma CP vzdy nejaky kontakt, kam tu zasilku posila.

JK