OT: Mikroplatby

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Prosinec 31 11:56:09 CET 2007

Tak, ze se bavime o sluzbe, kterou provozuje CP, jak tu o tom, jiz parkarat
sla rec.

Sakra co resite, proste platba kreditkou, v tomhle objemu a poste, banky
nabidnou bez problemu 1.5% z castky a zadne dalsi poplatky.
Jediny problem tedy bude nizsi promorenost kreditkama s moznosti platby na
netu a nizsi ochota k tomuto, ale CP se asi bude verit.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Monday, December 31, 2007 11:29 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Mikroplatby

P. Novotny napsal(a):
> Neslo by naznačit o co presne go at tu nevěstíme z koule a dokazeme si
> predstavit jaky bude provoz?

No provoz to je tezko rict. Pred nekolika lety jsem meli mesicni
kapacitu pres 20milionu vytistenych, zaobalkovanych a rozeslanych
zasilek. Ted to bude urcite vyrazne vic. Rekl bych, ze to mnozstvi
zvladneme ted v radech dnu. Takze z nasi strany limity nejsou. Je to jen
o tom jak to bude pozuitelne.

Chteli bychom umoznit poslat dopis, objednat si tisk dokumentu a ja
nevim co vsechno ohledne tisku naprosto komukoliv. Tedy objednate si
treba tisk Vasi diplomove prace, predate nam ji elektronicky
zabezpecenym prenosem, my Vam ji vytisknem, svazem a posleme kam budete
chtit.
Pozadavkem je rychlost a univerzalnost - tedy platba potvrzena radove v
jednotkach hodin idealne do hodiny a maximalni pouzitelnost pro bezne lidi.

> Janak o tom nemam cenu moc premyslet vse pouzitelne tu jiz zaznelo mate
> moznost pouzit placeni kreditkou, kdy vy budete mit s vasi bankou smlouvu
> akceptaci kreditnich karet, staci přes internet. Pokud jde o rychlost, tak
> jsem to před tydnem zkusil a o platbe jsme vedel cca 5 minut po te co ji
> zákazník svou kartou provedl. Poplatky jsou podle dohody klient banka, cca
> 1-5% az 3.5% z castky + nejky mesicni pausal, nevim zda tam neni nejaka
min
> castka. Jakomaly klient pocitejte s 3.5%.

Jak to tedy cele funguje? Kdo provozuje rozhrani pro platbu? Ja jako
prijemce nebo moje banka? To funguje jen u kreditek?

> Dalsi moznosti jsou sluzby jako PayPal, opet to funguje celkem rychle, ale
> opet nejake poplatky cca 10-17Kc za transakci umalych castek dost nap rd.
>
> V obou pripadech narazite na problem a nizkou penetraci obeho v CR.

Aha no tak to je problem.

> Poslednim resenim, asi nejdrazsim je ucet u 3-4 nejvetsich bank, u online
> ekeltronickych plateb v ramci jedne banky se prevody o5 provadi v ramci
> minut. Ja pri pnline prevodu KB/KB transakci na strane prijemce vidsim
> prakticky obratem.

Ja uz jedno reseni mam, ale nemuzu jej zde prezentovat (uz se to
pravdepodobne zkousi) i tak to ale souvisi s tim, ze se jedna o CP.
Dalsi moznost je nechat natisknout stiraci kupony v nejakych sumach a ty
prodavat.

Radek Vicek