Re: OT poplatky za lekaře a recepty

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Prosinec 31 10:59:16 CET 2007

At 10:24 31.12.2007, Kosta \(mk\) wrote:
> [...]
>kejhák. Pak je to u¾ jen o tom co vyhrabete ze ¹trozoku a mohu Vas
>ubezpeèit, ¾e budete hrabat opravdu hluboko. Ono je to celkem jednoduché,
>mù¾ete se pojistit, dìlat si zadní vrátka, syslit a já nevím co je¹»e. V 99%
>je to k nièemu ale pak se vyvrbí to poslední procentíèko a budete v prdeli
>jak Ba»a s døeváky. K tomu si pøiètìte tu na¹i povahu èeskou a radostnì
>zjistíte  ¾e z vìt¹iny známých se vyklubou pìknì vypeèené vepøové kusy a Vám
>nezbyde nic jiného, ne¾ se s tím zaèít rvát, nebo hópnout x první, trochu

Ackoli jsem se do takove situace zatim nedostal, aspon marginalne chapu, ze
to muzou byt "zajimave casy".

Nechapu, jak to ovsem souvisi s 30/60/90Kc a spoluucasti.

Podle me ta vase posledni veta znamena jen jinymi slovy to, co jsem napsal
v predeslem prispevku:

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.