male cerpadlo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Prosinec 31 10:54:10 CET 2007

V S120 cerpadlo nie je sucastou nadrzky, je povedla, z nadrzky vedie
don hadicka. Je to motorcek (12V) s priamo nasadenym cerpadlom, ktore
je tvorene 2 ozubenymi kolesami tesne uzavretymi v plastovom kryte.
Kolieska su mosadzne, relativne vysoke (hrubka) a maju ploche zuby,
ktore zapadaju do seba. Ako sa tocia, tak tymi zubami tahaju vodu z
jednej strany na druhu. Tento typ cerpadla je urceny na kratkodobu
prevadzku a nemal by ist na sucho - kvoli vysokemu ohrievaniu trenim.
Na zalievanie fikusov by to mohlo stacit :-)

miro

http://www.yahoo.com/r/hs