male cerpadlo

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Prosinec 31 10:50:19 CET 2007

On Mon, 31 Dec 2007, balu@home wrote:

> zdravim,
> vcera som bol na navsteve u stareho znameho a celkom ma inspiroval.
> Kedze mam rad kvety a zaroven vela cestujem musim stale niekoho prosit
> aby sa o ne staral kym nie som doma. Takze som si objednal
> http://www.jablotron.cz/automatizace.php?pid=products/gd-06 a chcem si
> postavit malu ustrednu ktora po zaslani smsky poleje :-)
> Pozeral som nejake akvaristicke cerpadla na vodu, nasiel som nieco okolo
> 500,-. Viete ma nakopnut este aj inym smerom? Daju sa pouzit aj nejake
> ine lacne cerpadla? Napriklad zo stieracov zo skodovky? Alebo nieco ine?

Levnejsi asi moc ne. Ale jestli mate na mysli ty akvarijni filtry co
cerpaji vodu tak tomu se spis vyhnete - to neda zadny tlak. Spis bych
koupil neco od Conrada, ja pouzivam tohle na cerpani chladici kapaliny :

http://www.conrad.cz/ponorne-cerpadlo-typ-04-10-lmin+dp52650/

Ale kdyz si date do jejich vyhledavace 'cerpadlo' s diakritikou, vyleze
jich kopec..