OT: Mikroplatby

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Prosinec 31 10:36:16 CET 2007

Neslo by naznačit o co presne go at tu nevěstíme z koule a dokazeme si
predstavit jaky bude provoz?

Janak o tom nemam cenu moc premyslet vse pouzitelne tu jiz zaznelo mate
moznost pouzit placeni kreditkou, kdy vy budete mit s vasi bankou smlouvu o
akceptaci kreditnich karet, staci přes internet. Pokud jde o rychlost, tak
jsem to před tydnem zkusil a o platbe jsme vedel cca 5 minut po te co ji
zákazník svou kartou provedl. Poplatky jsou podle dohody klient banka, cca
1-5% az 3.5% z castky + nejky mesicni pausal, nevim zda tam neni nejaka min
castka. Jakomaly klient pocitejte s 3.5%.

Dalsi moznosti jsou sluzby jako PayPal, opet to funguje celkem rychle, ale
opet nejake poplatky cca 10-17Kc za transakci umalych castek dost nap rd.

V obou pripadech narazite na problem a nizkou penetraci obeho v CR.

Poslednim resenim, asi nejdrazsim je ucet u 3-4 nejvetsich bank, u online
ekeltronickych plateb v ramci jedne banky se prevody o5 provadi v ramci
minut. Ja pri pnline prevodu KB/KB transakci na strane prijemce vidsim
prakticky obratem.