Re: OT poplatky za lekaře a recepty

Kosta (mk) info@mcu.cz
Pondělí Prosinec 31 10:24:22 CET 2007

> Tohle je znamej soc-argument, ale podle me neni pravdivej.
>
> Tak stejne, jak se nekdo stezi obejde bez auta (protoze ho zivi), tak ja
> klidne muzu vzit na sebe to riziko s bolesti nebo zhorsenim nasledne
> lecby.
> Za sve zdravi by mel byt kazdy zodpovedny maximalne sam sobe sam (sve
> rodine), statu by to plus minus mohlo byt jedno (dokud z nej nezacnete
> tahat davky).

Krásný to žvást, dokonce je mi i velmi povědomý, sám jsem byl zástancem
obdobných stupidních názorů. Jeho krása skončí v okamžiku, kdy se přestane
jednat o bolest (konečně vždyť ta je jen potlačitelný pocit) a začne jít o
kejhák. Pak je to už jen o tom co vyhrabete ze štrozoku a mohu Vas
ubezpečit, že budete hrabat opravdu hluboko. Ono je to celkem jednoduché,
můžete se pojistit, dělat si zadní vrátka, syslit a já nevím co ješťe. V 99%
je to k ničemu ale pak se vyvrbí to poslední procentíčko a budete v prdeli
jak Baťa s dřeváky. K tomu si přičtěte tu naši povahu českou a radostně
zjistíte  že z většiny známých se vyklubou pěkně vypečené vepřové kusy a Vám
nezbyde nic jiného, než se s tím začít rvát, nebo hópnout x první, trochu
vyššího můstku.

S pozdravem

Kosta

PS: A tuohlo znáte - Sytý hladovému nerozumí