OT poplatky za lekaře a recepty

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Prosinec 31 09:40:34 CET 2007

At 08:04 31.12.2007, HW CNCnet.info wrote:
>No to  byste ted vedet mel. Treba proto, ze kdyz takovej bolavej zub
>nechate neosetrenej tak muzete dostat zanet okostice a nasledna pece a
>lecba pak bude delsi tudiz drazsi.
>
>Pokud nechapete tak celej primer byl o tom, ze bez pojisteneho auta se
>da fungovat (dokonce i bez auta). Bohuzel bez lekarske pece byt nemuzete.

Tohle je znamej soc-argument, ale podle me neni pravdivej.

Tak stejne, jak se nekdo stezi obejde bez auta (protoze ho zivi), tak ja
klidne muzu vzit na sebe to riziko s bolesti nebo zhorsenim nasledne lecby.
Za sve zdravi by mel byt kazdy zodpovedny maximalne sam sobe sam (sve
rodine), statu by to plus minus mohlo byt jedno (dokud z nej nezacnete
tahat davky).

                 Jindrich Kubec

  ALWIL Software a.s. Prubezna 76, Praha 10, 100 00, Czech Rep.
  phone: (+420) 274 005 666           fax: (+420) 274 005 888
  email: kubecj@avast.com             web: http://www.avast.com