OT: Mikroplatby

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pondělí Prosinec 31 09:23:40 CET 2007

Musel bych zjistit, ale u nás je to třeba spíš naopak, máme desítky až
stovky příchozích plateb denně a potřebujeme do systému zavádět tato
data. Tuším, že GE nám zasílá v ranních hodinách po zaúčtování převodů z
předchozího dne "pohyby za posledních 5 dnů". Pak už je to jen věc
skriptů, které podle variabilních symbolů přiřadí platby vhodným
dokladům a při jejich absenci zařvou. Soukromý mám u spořky a vzhledem k
počtu položek (tuším, že účtovali 6Kč za řádek na výpise - příchozí nebo
odchozí platbu) se mi vyplatilo nastavit si neomezeně pohybů v ČR. Na
netu měli dokonce konfigurátor tarifu, ale nedaří se mi ho teď najít.

T.V.