Kudy leze informace 4:3/16:9

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Prosinec 30 23:58:00 CET 2007

DD,
najezil jsem DVDcko Panasonic DMR-EX77EP-K a pripojil k TV Sony (uz par let
stare, ted nedam z hlavy dohromady typ). Vse slape krasne az na to, ze ta TV
ma snahu splacavat obraz na 16:9 a musim ji neustale ovladacem presvedcovat,
ze je to 4:3. Pritom, kdyz ji presvedcim, tak dokud ma signal ze SCARTu od
DVDcka, funguje to automaticky jak ma, 16:9 ma nahore a dole cerny pruh a 4:3
jede full screen. Kdykoliv ale na TV prepnu zdroj signalu (druhy SCART nebo
jeji vlastni tuner), a vratim se zpet na SCART od DVD, zase se splacne do
16:9. Nevite nekdo, jestli na SCARTu neni nejaky signal, ktery by ji mohl
natvrdo rict at neblbne a trvale zustane ve 4:3? Nebo se ta informace posila
nekde "mezi radky" obrazu podobne jako teletext a podobne sluzby?

Diky za rady

Jakub Serych