OT: Mikroplatby

Marek Straka marek.straka@gmail.com
Neděle Prosinec 30 23:32:31 CET 2007

Jednoduché.

http://paypay.com/
Nejlevnější - respektive zadarmo uvnitř paypay. Platíte jen za
transformaci peněz z/do banky Hezky zpracovaný web. Ceník:
http://www.paypay.com/b_menu/user_fees.php?country=61&lang=cz

Trošku dražší, v rámci moneybookers 1% (max však 15kč), přesto pěkně
zpracovaný web:
http://moneybookers.com/app/
ceník:
http://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=fees

Nejdražší a nejznámější:
https://www.paypal.com/
Ceník:
https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_display-fees-outside&countries=EU
Dělají problém se vším - akceptují jen nějaké kreditky, při nejbližší
příležitosti zamykají účet a je nutné jim faxovat vše možné aby ho zase
odblokovali.

Problém tedy zůstává jen s tím, jak přinutit tu druhou stranu strávit
10-20 minut s registrací. Pokud ještě nic nemá.

markinfo