OT: Mikroplatby

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Prosinec 30 21:06:08 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 30.12.2007 od Saša Svobodová:

> já mám účet u ČSOB.

A ja CSOB bojkotuju.

> Pokud zadávám platební příkaz, mám možnost poslat potvrzení o jeho
> přijetí na dvě různé emailové adresy. Mně přijde vždy. To co banka
> pošle protistraně vypadá asi takto:

Coz znamena, ze prikaz byl porizen, ovsem uz ne to, jestli na jeho
pokryti jsou penize a jestli kdy platba probehne.

> Je pravda, že systém ČSOB je nejlepší co znám.

To jich tedy veru moc neznas. Snad kazda jina banka ma lepsi :-)

> Člověk si moc rychle zvyká na dobrý a promyšlený systém.

Coze? Si delas legraci, ne? :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem