OT poplatky za lekaře a recepty

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 30 20:55:02 CET 2007

No tady toho moc nevyresime, ale jak je videt tak lidi se nechali
zblbnout a nabulikovat si polopravdy z medii. Nakonec se mediim tezko
divit - kdyz se "detaily" ladi az za pochodu.

Nikomu to tady nepreju, ale mezi zdravym a nemocnym clovekem je jen
lusknuti prstu. Staci, aby vas prejel nejakej ozrala.

Radek Vicek