Re: OT poplatky za lekaře a recepty

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Prosinec 30 20:40:32 CET 2007

Ptal jsem se jak je to s temi leky plne hrazenymi a s doplatkem.
Pry nemusi jit o totozne leky, nemusi mit stejne slozeni a mohou mit jine vedlejsi ucinky.
Jeden lek napriklad muze jako vedlejsi ucinek zpusobovat srdecni potize, jiny zase sexualni poruchy.
A lekar musi rozhodnout jaky lek doporuci mlamojovi co se chysta na svatebni cestu a jaky zase osmdesatiletemu duchodci.