OT poplatky za lekaře a recepty

Neděle Prosinec 30 20:29:34 CET 2007

Hezký večer,

    a to je právě slušná gauneřina. Protože jeden čas jsem měla na výběr
dva léky. Na první se doplácelo už před pár lety cca 400Kč za balení a
na druhý asi 30-50Kč (nevím přesně). Zkusila jsem ten druhý, ale bylo mi
po něm zle. Proto jsem se musela vrátit k prvnímu. Jenže pojišťovna
jaksi toto nechce chápat. Měla by mi zaplatit to, co potřebuju. A ne to
co je laciné. Zrovna tak nechápu, proč léky na předpis se musejí
doplácet. Jenže tady toho moc nevyřešíme :-(

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186