OT poplatky za lekaře a recepty

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Prosinec 30 20:20:10 CET 2007

Vy mate celiakii?

O tom ze chcete generikum, tzn. ekvivalentni lek s nizsim doplatkem se nedohadujte s doktorem, ale s lekarnikem. Neni v tom zadny problem a vetsinou ani neni rozdil v "kvalite" leku.

Ne me se toto netyka - moje jedina lecba je dieta a specialni potraviny,
ktere jsou uz samy o sobe drahe (napr. spagety 90Kc, 1kg mouky 60-120Kc)
a ktere mi soucasna "reforma" jeste zdrazi.

A vkladate mi do ust neco co jsem nerekl potazmo jste nepochopil o co
slo. Pacient nema/nemusi mit tolik penez (je zbytecne hazet castkama -
pro nekoho muze byt 500Kc mesicne hodne pro nekoho malo) casch, aby si
mohl dovolit zaplatit leky treba na dva mesice dopredu - takze musi k
lekari treba casteji nez by chtel. Navic jiste vite, ze penize Vam budou
vracet az castku precerpate - do te doby calujete vse. Naproti tomu jste
zamlcel zase Vy to, ze do limitu se Vam pocita jen tolik kolik plati
pojistovna za ekvivalentni lek - tedy rozhodne ne to co zaplatite. Jsem
zvedavej jak se budete hadat s lekarem, ze ten lek co Vam predepisuje
nechcete aby vam napsal neco jinyho - ze sice nevite co, ale neco jinyho.

Radek Vicek