OT: Mikroplatby

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Prosinec 30 19:07:32 CET 2007

Dobrý den,
 :-) ja se opravdu omlouvam, ale cetl jsem vas prvni odstavec asi
 trikrat dokola a priznam se, ze mu vubec nerozumim :-(
 Banky se chovaji stejne, jako bernak - berou nejake to procento z
 transakce, MINIMALNE vsak ... no a za tri tecky se doplni nejaka
 suma. Stejne tak se chovaji i dalsi clanky v retezu. Neco platite za
 zpravu konta, neco musite zaplatit ucetni, neco za internet a za
 pristup do banky elektronickou cestou atd - opakuji jen obecne zname
 veci.
 Zakopany pes je v tom, ze banka vydela vzdycky. I kdyz vy tratite,
 protoze se vam z vaseho zisku srazi nejake kalkulovane procento,
 pripadne pevnou castku. Proc by nemeli mit proste jen to procento, se kterym mohu kalkulovat?
 Potom by nebyl problem proste strhnout treba 10Kč - stejne se toho
 lidska ruka nedotkne. Tomu bych potom zacal rikat podpora
 elektronickeho platebniho styku. V soucasne podobe je to spise
 "paseni" podnikatelu, protoze at vy vydelate nebo ne, svoji obalku
 jim na konci mesice stejne musite dat.
 Upozornuji, ze nechci v teto diskuzi probirat PROC tomu tak je. To
 bychom tu byli nekolik tydnu a stejne bychom se nikam nedostali.

 Chtel jsem jen upozornit, ze stat (banky) nestoji o korunove polozky.
 Oni berou uplne jine penize a pokud jim budete argumentovat tzv
 "zajmem verejnosti" nikoho to zajimat nebude. Plať a nestežuji si -
 tot pravidlo bank v ČR.
S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz