TO: kopirovani fotek do fotaku

Raven raven@wo.cz
Neděle Prosinec 30 16:51:27 CET 2007

Ahoj, taxem to z nedostatku cinnosti take zkusil. Pokud zachovam jmennou
konvenci a podporovany format (rozmer v pixlech) tak to zobrazuje ve
fotoaparatu korektne, zoomuje apod. Pokud dam nepodporovane rozliseni
tak to zobrazi pouze nahled a napise neco jako nerozpoznany format a
nezoomuje. Komprese provadena v ACDSee. Jedna se o Canon EOS 400D.

S pozdravem Raven