mBank

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Prosinec 30 15:03:44 CET 2007

 30.12.2007, 14:56:19

Banka je to Polska, ale stoji za ni jakasi nemecka bankovni skupina.
S tema kartama je to dost pru***, nejen ze nejsou embosovane, ale
nejsou ani chipove. Chipova karta stoji banku cca 0.75 $, magneticka
5 centu, Tohle je IMHO setreni na spatnem miste, ja bych si za chip
rad ten 1 stribrnej priplatil, ale nejde to.
Jinak o zalozeni konta u mBank nepremyslim, jsem rozhodnut, jen cekam
az trochu opadne prvotni blazinec.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz