RE: OT poplatky za lekaře a recepty

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Prosinec 30 13:10:42 CET 2007

A proc teda v normalnich zemich na zapad od nas je podstatne mene navstev lidi u lekare nez tady?

> Ten kec o duchodcich sedicich v ordinaci, aby si pokecali,
> muze sezrat
> jen naivni prostacek.
> Stejne tak poplatky za recept - je to podvod jak hrom a jen
> pripravuje
> pudu pro dalsi platby. Lekama by meli setrit predevsim doktori a ne
> pacienti - ja jako pacient nemuzu vedet zda mi doktor
> predepisuje neco
> zbytecne. A co se tyka levnych leku staci je nehradit -

Mate videt nektere lidi, kdyz jim doktor nepredepise to co chteji, to je hned zle, ze na ne doktor zvysoka ... .

> nemusi se kvuli
> tomu zavadet cela tahle opicarna.

To skutecne nemusi, staci udelat to co by melo byt a v jinych oblastech ekonomiky jiz davno je - normalni ceny a placeni primo doktorovi, krasny clanek na toto tema je napr. na neviditelnem psu http://neviditelnypes.lidovky.cz/zdravotnictvi-ministerske-perpetuum-mobile-fnz-/p_spolecnost.asp?c=A071228_095556_p_spolecnost_wag

Kdyby nekdo namital, ze by treba nekdo nemel na zaplaceni apod., tak se staci podivat jak se to dela v servisech, kdyz mate havarijni pojisteni nebo skodu z ciziho zakonneho, taky nemusite tahat mnoho penez a servis si to za vas vyridi s pojistovnou. Ale furt tam je to, ze kdyz udela servis neco, co by nemusel, tak mu to pojistovna nezaplati a zaplati to klient.

JK