OT poplatky za lekaře a recepty

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 30 12:49:01 CET 2007

Poplatky jsou naprosta hovadina - tresta akorat ty kdo maji deti a nebo
k doktorovi chodit musi. Jako zamestnanec kvuli chripce k doktorovi
musim, protoze tezko se bez dovolene obejdeme v o prazdninach kdy nam
nikdo nepohlida deti, kdyz skolka neni.
Ten kec o duchodcich sedicich v ordinaci, aby si pokecali, muze sezrat
jen naivni prostacek.
Stejne tak poplatky za recept - je to podvod jak hrom a jen pripravuje
pudu pro dalsi platby. Lekama by meli setrit predevsim doktori a ne
pacienti - ja jako pacient nemuzu vedet zda mi doktor predepisuje neco
zbytecne. A co se tyka levnych leku staci je nehradit - nemusi se kvuli
tomu zavadet cela tahle opicarna.

Radek Vicek