OT: Dopravni prestupky

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Prosinec 30 12:26:30 CET 2007

Prominte, ale dovolim si s Vami hrube nesouhlasit !
1. Pocet ceduli je stejny, jelikoz doslo pouze k posunu
 (obcas chce cist i podstatu prispevku nez jen arogatne reagovat).
2. Silnice neni zcela rovna, takze musite zbytecne brzdit.
3. Pokud chcete mit alespon elementarni vymahatelnost prava,
  musi byt pravo aplikovano logicky a predvidatelne.

Problem totiz neni to, ze stratite x sec sveho zivota zcela
zbytecne je pro rozmar uredniku (a dalsi obci dalsich a dalsich,
takze na jedne ceste je to pul hodiny), ale o nesmyslnosti
znaceni jako takoveho a duvodu posunu (dotace).

Schvalne si udelejte vylet do Svycarska, na dalnici maji sice povoleno
jen 120, ale v tunelu do cca 1km do vubec neomezuji a v delsich
to omezuji na 100 Km. Tohle neni o max rychlostech, ale o kulture
dane zeme (pro neznale, u nas kdyz mate tunel jiz cca 80m, tak je omezeni
na 80 km/hod, mozna si spousta z Vas vzpomene na tunel pred Lipnikem
nad becvou, kde pocie s oblibou vybirala, pak odstranili omezeni
a policie odtahla).

	Slavek

PS: Na rozdil od Vas, do hospody hodim pesky.