OT: Dopravni prestupky

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Prosinec 30 10:25:14 CET 2007

On je problem v psychologii a ne v 32 sekundach. Jde o to (a nemusime
diskutovat o tom jak je to nesmyslne, zlocinecke ci zvracene - proste
je to tak), ze kdyz nekdo jede 'mezi poli', tak miva tendenci tu
'obec' ignorovat a casto porusovat. A stejne tak pak kdyz zacnou
baraky a podobne (proste opravdovy a zavazny duvod pro 50tku), tak to
tomu mozecku nedojde - a porusuje vesele dal.
Na druhou stranu kdyz s prvnimi baraky je i znacka 'obec', tak kazdy
jaksi prirozene spomali na tu 50tku (zarnym prikladem Rakousko - a ze
jsem se tam toho najezdil).
Podobne ted (KONECNE) kolem Ceskeho Tesina (moje bydliste) zavedli
70tky na takovych cestach 'obec mezi poli' (predtim par let posouvali
zacatky obce porad pryc mezi pole). Auta v oblastech, kde uz je 50
znatelne spomalila. A o to jde hlavne, ne?

Ze stejneho duvodu maji treba v PL rozliseny znacky 'zacatek obce' -
ta pro jizdu nema prakticky vliv a 'zacatek zastavene oblasti' - tam
musite spomalit na 50.
Marek