OT: Dopravni prestupky

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Prosinec 30 05:14:20 CET 2007

Jeste doplnim to, ze kousek tady od nas presunuli hranice obce o nekolik
jednotek kilometru blize, aby umoznili na silnici ktera tyto parametry
vykazuje jet rychleji.
Uspora casu take nebude nijak velka, ale tato zmena na rozdil od te vasi je o
ctyri znacky levnejsi.

Jakub Ladman
PS: ja tam stejne tech devadesat nejezdim, protoze se necitim bezpecne a jedu
max 80