OT poplatky za lekare a recepty

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Prosinec 30 02:24:50 CET 2007

>budeme úètovat za dodání jednoho  zaøízení k opravì manipulaèní
>poplatek 50,-k a za ka¾dou vymìnìnou vadnou souèástku bez ohledu na její
>cenu manipulaèní poplatek 50kè za polo¾ku

U toho zdravotnictvi je jakasi nadeje, ze ubude
navstev v trivialnich pripadech a lekar se bude
moci dukladneji venovat tem zavaznejsim onemocnenim.

Napriklad - osobne jsem si zvyknul s chripkou
vlezt do postele hned pri prvnich priznacich,
obvykle to staci jeden az dva dny vylezet a pak
se jeste par dnu radsi setrit (ja se setrim rad
:-) a do ordinace vubec nejdu. Jenze to muzu
udelat jako zivnostnik s relativne volnym
programem, zamestnanec si stejne bude muset dojit
pro neschopenku. Tak nevim, jaky bude realny efekt.

J. Hanzal