OT: Dopravni prestupky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Prosinec 30 00:10:27 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 29.12.2007 od Pavel Kadečka:

> Když se město rozhodne, že tady najednou rozkope půlku sídliště, tak
> se pak nemůže divit, že se ty plechovky rozlezou po okolí na každym
> volnym místě.

Ono nejde o mesto. Jde prece o princip. Predstav si, ze bys mel maly
obchudek a ted by ti tam chodili krast lidi z celeho sidliste. Moc by
se ti to asi nelibilo, ale starosta by ti vzkazal, ze jako sorry, at
jsi trochu tolerantni, ze maji lidi hlad. Policie by to tedy vubec
neresila.

Nebo zareaguj na to rozkopane centrum mesta, o cemz jsem psal. Me by
to prave vyhovovalo ve meste, kdyby me tolerovali na chodniku. Ja bych
tam take nestal cele dny, jen obcas... A nechal bych nejake misto pro
ostatni auta, aby mohla projet.

Treba zase pejskarum by vyhovovalo, kdyby mohli vencit pejsky bez
voditek i presto, ze je to zakazano. Proc pro nekoho zakony plati a
pro jine neplati? A proc by vlastne meli starostka s primatorem
rozhodovat o tom, ktere zakony se mohou beztrestne porusovat? Proc
bych o tom nemohl rozhodovat zrovna ja? Nebo tady kousek z Maticni
nejaky kapo cikanu?

> Popeláři přijedou nejdřív v 7 a když ten dotyčnej odjede do práce už
> v 6, tak jim ani nepřekáží.

U nas na sidlisti jezdi popelari asi v 19 hodin vecer. To uz tam ta
auta davno stoji.

> Autobus MHD se na tu zastávku taky vešel - ty auťáky ji samo
> nezabraly celou. Navíc v noci jich tady moc nejezdí.

Kdybych ja si na hodinku zaparkoval presne uprostred velike krizovatky
v centru mesta, tak by se tam take ty autobusy vesly a projely by,
neboj se.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem