TO: kopirovani fotek do fotaku

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Neděle Prosinec 30 00:00:58 CET 2007

Tak jsem to jeste zkousel. V Irfanu zakazat progresivni kodovani nepomuze.V
Gimpu jsem vyzkousel kde co - zakazat progresivni kodovani, vnutit zakladni
JPG, ruzne podvzorkovani, celociselna DECT - nic se nechyta.Kdyz nezaskrtnu
vytvoreni miniatury, strasne dlouho to fotak nacita aby mi pak oznamil ze to
nejde zobrazit. Kdyz tam miniatura je, taky to nezobrazi, ale netrva mu to
tak dlouho. Jenze jsem nenasel nastaveni parametru te miniatury. Treba se
vytvori jinak nez je potreba. Taky me napadlo na displej do hledacku jde to
same jako na televizi? Nebude to tam zobrazovat spravne? Prece jen najdu tu
snuru a vyzkousim to. Ale az zitra.
Andel

----- Original Message -----
From: "Pavel_t" <pavel_t@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 29, 2007 5:00 PM
Subject: Re: TO: kopirovani fotek do fotaku

> uz hodinu tady blbnu s tim, jak nakopirovat fotky z pocitace do fotaku
> Minolta A200 tak, aby se v rezimu prohlizeni zobrazily. Chtel jsem u

Minoltu nemam, zkusil jsem to ted s Panasonic FZ5

> - kdyz ho natahnu do editoru (Irfan), ulozim ve stejnem rozliseni jen v

Irfan mam verze 3.91 a zkusil jsem i Zoner Photo Studio 9 s timto
vysledkem. Pokud v Irfanu ulozim obrazek s progresivnim kodovanim tak mi
zobrazi jen maly nahled ale velky obrazek nikoliv, pokud jej ulozim bez
progresivniho kodovani obrazek se zobrazuje spravne. S prekodovanim od
ZPS9 uz si ale neporadil vubec a pouze napsal ze tam jsou. Fotku s jinym
nazvem ignoruje uplne a samozrejme fotku stazenou a opet nakopirovanou
bez jakekoliv zmeny zobrazi naprosto bez probelmu. Zrejme maji fotaky
kompresi ve FW orezanou jen pro sve ucely a tak muze byt problem s
kompresi na PC ktera umi neco navic. Takze asi zkouset a zkouset az se
nejaky program a nastaveni chytne...

Pavel