trochu OT: indukce z armovacich dratu Re: detekciakablu podomietkou

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Prosinec 29 23:46:31 CET 2007

Vidis, podzemne vody, tak to mi pripomenulo, mate tam aj nejakeho experta na geopatogenne zony?

wek

PS. Este otazocka k prednaske, kedze alternativnym materialom roztrieskavanym v LHC je olovo, predpokladam (resp. dufam), ze pri kolizii vznikne aspon trocha zlata, a tym sa konecne vyplni davny sen vsetkych alchymistov... ? (otazku myslim vazne).