OT: Dopravni prestupky

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Prosinec 29 22:14:54 CET 2007

Ha ha, Ustecti zastupitele to je vubec skvadra azura. Sveho casu jsem od jedne ustecke casti chtel koupit dum, tedy spise velkou prvorepublikovou vilu. Podminky byly jednoznacne dany, slozit zalohu ve vysi 1/4 vyvolavaci ceny a nasledne probehne drazba, ktere se mohou zucasnit jen ti kdo v prvnim kole slozili prislusny obulus.Pricemz, pokud najemnici slozi zalohu tak se dum proda jim za vyvolavaci cenu.
Nase firma poslala penize, najemnici nedali ani floka, presto zastupitele rozhodli, ze se dum proda jim a to v rozporu s podminkami souteze. Vletel jsem na starostu a on suse povida , mate pravdu je to bordel, ale zastupitele tak rozhodli a ja s tim nic nenadelam, dokonce to tak i nasledne komentoval v tisku Chvili jsem zvazoval zalobu na mesto, ale fakt nemam cas na letite soudni spory. Zkratka ceska realita.

www.icqsms.cz/