OT: Dopravni prestupky

Jan Kral kral@fortech.cz
Sobota Prosinec 29 21:52:46 CET 2007

Kup si Petre trabanta a parkuj si ho pred tou garazi, mozna by i jeho nakup mohl byt danove uznatelnym vydajem, mozna aby ani nemusel byt pojizdny. Jen bys ho popostrcil a mohl bys vyjet z garaze a pak ho zase soupnout zpatky pred ni :-))
Ted vazne - znamy si chtel zaplatit parkovaci misto u panelaku pro nejake sikovne auto, ale to pry neslo, tak to taky vyresil nejakou sunkou, kterou postavil na misto, kde chtel parkovat. V jeho pripade pak vubec nepsal soukrome cesty tim lepsim autem protoze mel preci soukrome obycejne :-)

Nakonec to auto tam stoji a v zakone je jasne definovane, jak se s prekazkou silnicniho provozu ma nakladat - tj. odtah a kdo se o auto prihlasi tak ten odtah zaplati.

JK