OT: Dopravni prestupky

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Sobota Prosinec 29 21:52:29 CET 2007

Jakub Ladman napsal(a):
> Je toho tolik, ze na vsechno nebudu reagovat, ale zasadni problem vidim v tom
> ze varianta s "logovadlem" je proste spehovani a ja proste nechci aby se
> nekdo mohl stourat kam a jak casto jezdim (ackoliv se nemam za co stydet, jde
> o princip)

Se mi zdá, že už se potýkáme s klasickou BigBrother paranoiou. Nicméně,
onehdá jsem se bavil se známým z Kalifornie a tam je údajně na každá
křižovatce v semaforech zabudována x-tice kamer s OCR. Celý systém
propojen do automatického systému, který vyhledává značky kradených
vozidel a přímo je dokáže online trasovat. Údajně rekord za posledních
několik let je cca 90 minut ujíždění kradeným autem od nahlášení jeho
ztráty. Nakonec prý postřelili nějakýho mexičana, co byl tak
nadrogovanej, že vůbec nevěděl co dělá. Pochyboval bych, že by si někdo
našel čas jen tak procházet záznamy spztek, kdy kde kdo byl, ale to je
věcí státního aparátu. Maximálně bych věřil, že z toho efektivně půjdou
vytvářet statistiky zatíženosti křižovatek v určitém období.

T.V.