OT: Dopravni prestupky (garáž)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Prosinec 29 21:41:14 CET 2007

> Také mně to nedalo. Mám stejný problém s výjezdem a parkujícími auty.
> V první řadě je podle § 27, odst. 1, písm. n, zák. č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních
> komunikacích je před místem ležícím mimo pozemní komunikaci (do této definice spadá i garáž)
> zakázáno zastavení a stání.
> Zkoušel jsem volat policii, ale moc mně to nepomohlo. Po delším dohadování chtěli nasadit
> botičku. To by asi můj výjezd urychlilo.
> Namaloval jsem si před výjezd bílé čáry, abych alespoň trochu zvýraznil, že je zde výjezd.
> [...]

Zdravím,
  jen malá vzpomínka na doby dávné..
  V malebném městečku Nové Hamry na Karlovarsku kdysi bývala vedle silnice
tuším plechová garáž.
  A na vratech té garáže byla napsána bílým písmem tato básnička:
  "Kdo chce tady parkovat,
   musí umět pumpovat!" :-)
  Jest otázkou, zda tento nápis byl účinný, ale třeba by to za pokus
stálo :-).
    S pozdravem Pavel Troller