OT: Dopravni prestupky

Petr King petr.king@atlas.cz
Sobota Prosinec 29 21:19:47 CET 2007

A co treba vyvrtat diru do zdi a schovat ji v garazi ? a nebo na garaz
pripevnit dostatecne odolnou bedynku ktera kameru ochrani ? vc. tamper
kontaktu a dostatecnou sirenou v pripade manipulace ? Urcite je moznost,
jak si to natocit, dneska je tahle technika tak mala a dostupna, ze se
to skutecne vyplati, pokud se takove jednani neobjevuje 1x do roka....
samozrejme, pokud se jedna o blba, ktery neparkuje ani tak proto, ze by
musel, ale ze proste za kazdou cenu musi delat nekomu problemy, vezme si
cepici na hlavu a zase ho nikdo neusvedci ani ze zaznamu...
Ono, zkuste si vzit do auta pri rizeni na hlavu takovou tu kuklu, jakou
maji policiste zasahovych jednotek... Pokud pomineme snizeny komfort,
hlavne v letnich mesicich, je temer nemozne, aby vas nekdo podle fotky z
radaru usvedcil a opet je veskery zakon uplne mimo... Rovnez nasazeni
kukly neni trestne, jako napr. sundani SPZ. Co se bude dit potom, az
vsechna auta budou mit cerna skla nebo ridici hadr na hlave? Pak uz asi
opravdu nezbude nic jineho, aby policiste vylezli na cestu a zacali
delat za co je platime... a nebo se stanovi nejaky zakon, ktery bude
urcovat, jak se mam v aute oblekat? Viz. paragraf ohledne drzeni
komunikacnich zarizeni pri jizde v ruce... jak smesne..

P.