OT: Dopravni prestupky

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Prosinec 29 20:59:14 CET 2007

Nejsi sam, vnimam to podobne (i kdyz ne zcela stejne).

Aby tato diskuze zacala davat smysl je treba:
1. Identifikovat problemy
2. Priradit k temto problemum vahu
3. Vzit cca 3 az 5 problemu s nejvetsi vahou a tyto resit
4. Reseni MUSI byt systematicka a kompatibilni s elementarni logikou.

takze navrhuji zacit s bodem 1 a ten pojmenovat
tj. trapi nas mrtvi, zraneni, nebo chceme vice vydelat (soucasny stav),
nebo chceme inovovat vozovy park ?

Par poznamek:
1. Resenim se nerozumi zakazat dopravu jako celek (to by se stalo,
pokud by policiste byly na silnicich se stavajicim systemem)

2. Vekym problemem je technicke reseni a stav nasich silnic
(Bydlim u Olomouce a nejvesti problem je zde, ze nove/opravene
silnice neplnuji zakladni logicka pravidla pro bezpecny provoz).

3. Kdyz jsem byl na podzim v FR, tak jsem si liboval, ze v zadne
zemi nejsou tak silene pokuty (v absolutni hodnote) jako u nas
a pritom jsem za cca 3000 km nezazil ani jednu krizouvou situaci.

4. Souhlasim s tim, ze parkovani tak sikovne, ze znemozni
prujezd hasicum ci zachrance by melo byt trestnym cinnem,
na druhou stranu parkovani na miste pro invalidy pred obchodnim
centrem, kde je jich 100% volnych (desitky mist) asi neni tak zavazne.

5. Stejne je to s rychlosti, treba nase obez posunula hranici obce
o cca 1 km jenom proto, aby dostala dotaci na chodnik
a proto v tomto miste musi auta jezdit 50.