RE: OT: Dopravni prestupky

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Prosinec 29 20:40:52 CET 2007

Panove nic proti nicemu, ale spravne to je asi takto, je v danem miste zakaz zastaveni nebo stani?
Pokud ano tak jedine spravne reseni z pohledu Petra je to, ze zavola policii a necha auto odtahnout. Pokud není nebo v miste není jina situlace z které vyplyva zakaz stani ma proste Petr smulu, protoze stani je jedna z forem provozu na pozemnich komunikacích a Petr si bude muset v danem useku zaridit prislusnou znacku.
V obou pripadech je naprosto presne videt, ze nejaka obecna zodpovednost majitele na stavu vubec nic nezmeni, pokud Pert nechce, aby se ti co tam parkuji vymlouvali na to, ze tam nezaparkovali oni není nic snazsiho, pokud nebydli pred nejakým uradem, parkuje tam nejspis nekdo kdo prijem k nekomu z sousedu a zpravidla neni problem prokazat kdo to byl, dalsim resenim je kamera ci proste svedectvi, ja ho videl byl to on :-)

Pokud si mohu dovolit parafrázovat, vlastnit garaz není jen tak a z jejího vlasnictvi logicky vyplyvají nejake povinnosti, treba jako ta, ze vim kdo mi tam kdy zaparkoval :-) jak by k tomu prisli ti co garaz nemaji, aby policie porad honila nekoho kdo nejakému  parkuje pred majetkem :-) Omlouvam se, ale nedalo mi to
Jiank naprosto chapu, cloveka docela vytoci, když mu lidi stoji před garazi, mam neco podobného, tak jsem pred garaz umistil dva betonove slopky a lidi stoji před nebo za , vyhoda ze i pozemek před garazi je muj. Ted uz mi tam zpravidla zavazi jen pribuzni a znamy :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr King
Sent: Saturday, December 29, 2007 7:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Dopravni prestupky

A ty si myslis ze za kradez whiskey nekoho potrestaji, pokud ho nechyti
? treba vsechny kdo v te dobe byli v obchode? Tady uz jsme u toho
reseni... proc si do garaze nedas kameru, nenatocis si ho ze to byl ten
a ten clovek co tam zastavil a nepodas podnet k setreni? Vcetne nahrady
usleho zisku protoze jsi nemohl pouzit auto k podnikani ? Ten clovek by
se velice rychle napravil , pokud by si na tebe nepockal.. ale to je uz
prilis obecny problem mentality tohoto naroda... A  s parkovanim pred
garazi jsem si uzil sve... jenomze pokud nekomu neco neprokazes, nemuzes
ho soudit za nic, byt i za vrazdu...

P.