OT: Dopravni prestupky

Petr King petr.king@atlas.cz
Sobota Prosinec 29 20:20:06 CET 2007

Ale tady podle toho vidis, v jak svizelne situaci jsi.. kdyz tam posles
policajty hlidkovat, nikoho nenajdou, protoze na to nemaji cas.. Kdyz si
tam das kameru, zazaluje te dotycny za nataceni... Opravdu si tedy
myslis, ze osoba blizka je ten nejpodstatnejsi problem v teto veci ? Ja
vidim, ze existuje nekolik dalsich mnohem smesnejsich duvodu, kvuli
kterym nejde zabranit pachani prestupku a ne hnedka lidi pripravovat o
moznost obrany, ktera je dana LZPS.

P.S. Jak se vlastne veci maji s tim natacenim deni pred garazi ? Jak
potom funguji policejni kamery ktere jsou rozesety ve vsech mestech ?
Nestacilo by pouze napsat prohlaseni ze budes se ziskanymi zaznamy
nakladat tak, aby nebylo zneuzito soukromi natocenych  a vesele si
natacet pripande vandaly?

P.